Tornen els Fanalets al Centre Històric de Finestrat

El Club Taekwondo Finestrat rumb a la President Cup 2023
02/02/2023
Malestar a Finestrat per les queixes rebudes pel Servei del Jutjat de Pau , assumit ara per la Generalitat
03/02/2023

L’Associació de Dones de Finestrat, en col·laboració amb l’Ajuntament de Finestrat, represa un dels seus projectes que més èxit va tindre en la seua primera edició l’any passat. Parlem de la confecció dels fanalets que durant 6 mesos van lluir en el centre històric de Finestrat i que ho faran, de nou, a partir de març, coincidint amb la celebració de la Setmana de la Dona.

Enguany es pretén, segons ha confirmat la presidenta de l’Associació de Dones, Teresa Climent, ampliar espais i aconseguir omplir també de fanalets el carrer Fonteta.

“Sabíem que podia quedar molt bé però mai pensàvem que anava tindre l’èxit que va tindre. De fet, s’han emportat fanalets fins a l’estranger. Aquesta exposició s’ha convertit en un atractiu turístic més perquè la gent visite Finestrat” assenyale Teresa Climent.

En l’elaboració dels fanalets participen també les persones que acudeixen al centre social de la Cala.

En paraules de la regidora d’Igualtat i de la Dona, María Llorca “Jo solament puc agrair el treball de totes les dones i homes que ens estan ajudant, que estan elaborant els fanalets perquè tornen a veure’s, tornen a lluir com ho van fer l’any passat. L’Associació de Dones sap que té tot el suport de l’Ajuntament i que continuarem col·laborant, proporcionant-los tot allò que necessiten. L’objectiu és que tots col·laborem per a fer de Finestrat un poble encara més atractiu”.

Durant aquestes setmanes s’està confeccionant i cosint els fanalets. Si qualsevol persona vol col·laborar, pot acudir els dimecres, de 17.00h a 19.00h, al Centre Social de la Cala, al carrer Marina Baixa, núm. 3. Els dimarts i dijous, de 17.00h a 19.00h, estaran a la seu de l’Associació de Dones al carrer Nou, 5.