EL DEPARTAMENT ACTIVA UN SERVEI D’ATENCIÓ TELEFÒNICA PER A PERSONES QUE VIUEN SOLES
Des del departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Finestrat continuen treballant en l’atenció a les famílies en situació de major vulnerabilitat i també a totes aquelles persones majors que es troben soles. Aquesta assistència es continua prestant als usuaris mitjançant el subministrament alimentari de productes bàsics com a llet, arròs i llegums que aporta el consistori i també des del Banc d’Aliments d’Alacant.
Novetat: suport telefònic a persones que viuen soles
Com a novetat en aquest context de confinament el departament ha activat un servei d’atenció telefònica per a donar suport emocional i psicològic durant aquest període d’aïllament. “Si ja és difícil romandre a casa quan estem envoltats dels nostres sers estimats, va indicar l’edil de Serveis Socials, María Llorca, cal posar especial interés en aquelles persones que viuen soles, sobretot quan es tracta de persones majors”. Per a sol·licitar aquesta atenció poden contactar amb el departament de Serveis Socials de Finestrat telefonant al 96 587 81 00.
Servei d’Ajuda a domicili
El servei d’Ajuda a domicili (SAD) també continua avant “adoptant totes les mesures de protecció que requereix aquesta circumstància tan excepcional amb la finalitat de garantir la salut i seguretat dels usuaris i també de les persones que exerceixen aquesta labor tan important”.
L’edil va recordar que per a contactar amb el departament poden telefonar al 96 587 81 00 (de 9.00 a 13.00 hores) o enviar un correu electrònic a l’adreça contacta@finestrat.org “i els atendrem com més prompte millor”. Finalment, l’edil va transmetre tot el seu reconeixement “al personal del departament que segueix al peu del canó prestant aquests serveis tan necessaris en les actuals circumstàncies d’estat d’alarma i davant el confinament en el qual ens trobem per a evitar la propagació del covid-19”.
(GABINET DE PREMSA.24.3.2020)