Reunió de coordinació de dispositius per a les festes patronals de Finestrat que se celebren del 22 al 25 d’agost

Les obres de canalització de pluvials en la partida Cantereria paren fins al 19 d’agost per a evitar molèsties als veïns
06/08/2019
Finestrat reforçarà la seua col·laboració amb l’associació Proyecto Lázaro amb la instal·lació de més contenidors de roba i calçat usat
08/08/2019

En el matí de hui s’ha celebrat la reunió de coordinació de tots els departaments municipals implicats en l’organització de les festes patronals que se celebraran del 22 al 25 d’agost. El regidor de Festes, Héctor Baldó, va presidir aquesta trobada a què també va assistir el regidor de Neteja Viària, Tomás Sellés, l’edil de Seguretat Ciutadana, Mª Dolores Viudes, el Cap de Policia Local, Agustín Rubio, així com representants del departament de Neteja viària, Serveis Tècnics, Festes i de la Comissió de Festes “Barraca El Potro”.

Durant aquestes festes patronals hi haurà un reforç especial de neteja de manera que les brigades passaran al matí i també a la vesprada. Així mateix, es reforçarà la neteja durant els recorreguts amb major participació de persones com són l’ofrena floral, la desfilada de l’humor o els actes pirotècnics.

En matèria de seguretat, també hi haurà un reforç especial de la Policia Local amb torns duplicats, servei d’ambulància, així com la Unitat de Vigilància Aèria (Avió no tripulat) per a una major cobertura dels esdeveniments multitudinaris i pirotècnics. A més, des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana han informat que estarà disponible el telèfon de contacte 24 hores amb la Policia Local de Finestrat (639620690).

Quant al trànsit de vehicles, el dissabte 17 d’agost, hi haurà talls al trànsit en horari de vesprada des de la Fonteta, a causa de la celebració de la partida de pilota. El carrer Nou quedarà tallat el Dia de les Paelles (18 d’agost) des de les 10.00 hores fins a la finalització de l’esdeveniment. Així mateix, des del dia 22, a les 12:00 hores, fins al 25 d’agost, quedarà prohibit l’accés del trànsit rodat al nucli històric.
En paraules del regidor de Festes, Héctor Baldó, “estem en ple compte arrere per als dies més esperats de l’any. El programa d’actes ja està tancat i ara, la qual cosa correspon, és coordinar a tots els departaments per a establir el dispositiu de seguretat, senyalització, neteja i muntatges amb l’objectiu que tot transcórrega amb normalitat, sense incidències i garantint el gaudi de les nostres festes de veïns i visitants en les nostres festes”.
GABINET DE PREMSA (06.08.19)