La proposta cultural per a aquesta setmana és el Recital de Grans Solistes del Centre Musical Puig Campana de Finestrat.
Serà aquest divendres, 20 de maig, amb Asier Ayestarán Bravo, a la trompa.
I el divendres 27 de maig, amb Andrés Llorens Soler, a l’oboé.
Dos grans intèrprets del Centre Musical Puig Campana que ens delectaran des de la Casa de Cultura de Finestrat, a les 19.30 hores. Entrada lliure.
Quant al programa, Asier Ayestarán Bravo interpretarà Bagatelle d’H. Neuling, Concert Núm. 4 per a trompa de W. A. Mozart i Concert Núm. 2 per al mateix instrument de R. Strauss. Li acompanyarà al piano Pamela Pérez Heredia.
I per al divendres 27, Andrés Llorens interpretarà Concertino per a oboé i orquestra, de Bernhard Molique (Rezitativ-Adagi-Allegro); Concert per a oboé d’Amor, BWV 1055R de Johann Sebastian Bach (Allegro, Larghetto i Allegro ma non tanto). Li acompanyarà la pianista María López Belarte