Programa de Formació per a Empreses davant els nous reptes del teu negoci

Tornada al col·le per a prop de 1.300 escolars de Finestrat
12/09/2023
La Cala de Finestrat es prepara per a celebrar les seues Festes en honor al Turista
13/09/2023

ORGANITZA LA CAMBRA DE COMERÇ D’ALACANT

La Cambra de Comerç d’Alacant impartirà un programa de formació, totalment gratuït, per a ajudar i donar impuls a les empreses de la nostra província posant a la seua disposició coneixements, tècniques i eines clau per a escometre un procés de millora i implementar els canvis necessaris en el seu model de negoci.

    1. Va dirigit principalment a autònoms, propietaris, gerents, responsables d’àrea, comandaments intermedis i treballadors de pimes i microempreses.

    Els objectius principals d’aquesta formació són:

    • Millorar la visió global de la gestió empresarial.
    • Millorar o, en el seu cas, elaborar el Pla Estratègic de l’Empresa.
    • Millorar la capacitat de gestió i la seua rendibilitat.
    • Potenciar la innovació i la modernització de les empreses.

     

    S’impartirà en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local el Viver d’Empreses-Cambra de Comerç de Finestrat del 18 de setembre al 10 de novembre. al Viver d’Empreses (Av. Federico García Lorca, 6, Bulevard comercial Finestrat).

    Tel.: 96 680 40 40.

    Aquest programa combina 42 hores de formació en sessions conjuntes presencials per a totes les empreses participants (dilluns i dimarts) amb 2 sessions de 3 hores per a cadascun dels 7 mòduls, amb 10,5 hores de tutoria-consultoria individual en línia per a cada empresa (1,5 hores setmanals), usant mitjans telemàtics com a Zoom o Teams per a aquestes sessions.

    Aquest programa està subvencionat per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

PROGRAMA

  1. DIAGNÒSTIC DE SITUACIÓ I REFORÇ DE LA POSICIÓ COMPETITIVA DE L’EMPRESA.

1.1. Anàlisi de tendències de mercat i canvis en els hàbits consum.

1.2. Anàlisi i diagnòstic estratègic de l’empresa.

1.3. Anàlisi canvas del model de negoci.

1.4. Cap a on enfocar l’empresa.

1.5. Plantejament d’objectius e estratègics.

  1. ÀREA DE MÀRQUETING I ENTORN DIGITAL DE L’EMPRESA.

2.1 Màrqueting estratègic. l’estratègia de posicionament.

2.2 El màrqueting mix: anàlisi i reorientació.

2.3 El màrqueting digital.

2.4 L’estratègia comercial. el pla de vendes.

  1. COMPETÈNCIES CLAU EN LA GESTIÓ D’EMPRESA.

3.1 Estratègies i tècniques de negociació

3.2. Gestió del temps.

  1. LA SOSTENIBILITAT APLICADA A L’ESTRATÈGIA EMPRESARIAL

4.1. L’empresa responsable i sostenible: conceptes clau.

  1. ÀREA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL.

5.1. Definició i fases de la transformació digital.

5.2. Com afrontar un procés de transformació digital.

5.3. Competències bàsiques de la transformació digital.

  1. ÀREA DE FINANCES I GESTIÓ.

6.1 Anàlisi de la situació patrimonial a través del balanç.

6.2. El compte de resultats.

6.3. La previsió de tresoreria. La seua importància com a instrument de gestió en èpoques d’incertesa.

  1. DEFINEIX L’ESTRATÈGIA I ELABORA UN PLA.

7.1 Determinació de la missió, la visió i els valors de l’empresa.

7.2 Definició de l’estratègia.

7.3 Objectius estratègics i objectius operatius.

7.4 El pla d’accions i la presa de decisions.

4.2. L’estratègia empresarial per al desenvolupament sostenible.

4.3 La memòria de sostenibilitat.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Cambra de Comerç d’Alacant. Departament de Formació

Plaça Ruperto Chapí 3, 03001 Alacant. Tel.: 965 14 86 55

C/e: emontes@camaralicante.com

www.camaralicante.com