ÉS UNA PARCEL·LA DE 3.000M2 AL CARRER OVIEDO AMB TANCA PERIMETRAL, DOBLE PORTA DE SEGURETAT, JOCS CANINS, PÈRGOLA I FONTS
L’AJUNTAMENT TREBALLA JA A CREAR MÉS PARCS CANINS EN URBANITZACIONS COM A GOLF BAHÍA, TERRA MARINA, A MÉS DE NOVES ZONES RESIDENCIALS
Ja està obert el parc caní en la zona residencial de Balcó de Finestrat, concretament al carrer Oviedo. És una parcel·la de 3.000 metres quadrats de superfície on l’Ajuntament ha habilitat aquest parc per a facilitar la solta i l’esplai de les mascotes en atenció a les peticions dels veïns. El parc està voltat amb una tanca perimetral de seguretat i conté un circuit compost per diferents elements com un estacada per a pujar i baixar per la rampa, i també un túnel, jocs aptes per al desenvolupament de les diferents habilitats canines.
L’alcalde, Juanfran Pérez Llorca, va visitar aquest recinte al costat del regidor d’Obres, José Vicente Lloret. “Acabem d’obrir el parc caní a Balcó de Finestrat amb 3.000m2 de superfície. És un nou servei per als veïns que viuen ací perquè és cert que cada vegada hi ha més gossos, sobretot en aquestes àrees residencials, la qual cosa fa important apostar per aquesta mena d’instal·lació on poden vindre a passejar amb els seus gossos sense perill que s’extravien o es puguen escapar”.
POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE L’ALCALDE, JUANFRAN PÉREZ LLORCA, ACÍ
El parc compta amb una font per a gossos i una altra font d’aigua potable per a consum humà. També han disposat una pèrgola per a ombres, bancs, papereres i dispensadors de borses per a la recollida d’excrements canins amb l’objectiu que l’àrea es mantinga el més neta possible. Aquest recinte per a gossos representa una inversió de 48.000€ per part de l’Ajuntament de Finestrat.
Quant a les normes d’ús, cal recordar que el parc és d’ús exclusiu de gossos, acompanyats en tot moment per una persona responsable de la conducta de l’animal; els propietaris/es hauran de recollir els excrements de la seua mascota i depositar-los en les papereres habilitades. També és important mantindre sempre tancada la porta del parc per a evitar que els gossos es puguen eixir i extraviar o escapar.
“Acabem d’obrir aquest parc ara a Balcó, va indicar l’alcalde. “En les noves urbanitzacions estem fent un conveni amb les promotores que també habiliten parcs d’aquestes característiques. I des de l’ajuntament estem treballant per a crear uns altres en urbanitzacions més antigues com Terra Marina o Golf Bahía”.
GABINET DE PREMSA (7.3.2023)