L’alcalde de Finestrat, Juan Francisco Pérez, va celebrar ahir la trobada amb la ciutadania, un dels més participatius i seguits en directe a través de xarxes socials de què ha celebrat fins a la data. En primer lloc, va donar compte de les principals gestions realitzades en aquests sis primers mesos des que va arrancar la legislatura al juny com la reobertura de l’aparcament municipal, les obres de pluvials en Cantereria, les millores en parcs infantils, la creació d’ocupació amb pròximes obertures de Porcelanosa i Bricomart i també d’ocupació públic a través de nous programes sufragats des de la Generalitat Valenciana de cara a 2020. “Són programes d’inserció laboral orientats a cura de persones majors i pensant en la Residència Geriàtrica i Centre de Dia que prompte es començarà a construir a Finestrat perquè acaba de ser adjudicat”. L’alcalde també va abordar les mesures que es van a adoptar per a fomentar el creixement urbanístic de manera sostenible, de la pròxima obertura de l’ecoparc, la connectivitat en la muntanya Puig Campana i l’evolució de la petició d’un Institut de Secundària per a Finestrat.
A continuació es va obrir un torn de preguntes en què van participar nombrosos ciutadans, tant des de la sala d’actes com a través de Facebook Live. Les consultes es van centrar principalment en la problemàtica del pediatre en el consultori mèdic de Finestrat, davant de la qual cosa l’alcalde va insistir en la seua posició. “Davant de la falta de personal la Conselleria no pot retallar on només tenim 1 facultatiu metge com és el cas de Finestrat i localitats xicotetes de l’interior com Sella o Relleu, perquè llavors ens deixen sense serveis”. Juan Francisco Pérez va insistir en la importància de la col·laboració ciutadana per a aconseguir solucions “perquè la força de les vostres reclamacions és vital per a aconseguir que ens escolten des d’altres administracions com és en aquest cas la Generalitat”.
POTS VEURE LA XARRADA COMPLETA ACÍ https://bit.ly/34gSS7t
Al terme de la trobada l’alcalde va fer un balanç molt positiu “perquè han vingut més de 100 persones a la Casa de Cultura i ens ha seguit una mitjana de 40 persones per xarxes socials. Hi ha hagut molta participació, quelcom que em satisfà molt perquè, d’aquesta manera, el ciutadà forma part de la presa de decisions de l’Ajuntament. És un diàleg molt constructiu perquè així donem a conéixer moltes qüestions en què estem treballant i nosaltres coneixem moltes qüestions que necessiten millorar-se en la localitat”. “A més, va afegir, “per primera vegada hi ha hagut queixes d’altres administracions com és el cas del pediatre i en aquesta problemàtica els hem traslladat als ciutadans que reivindicarem conjuntament que posen solució”.
(GABINET PREMSA.13.12.2019)