L’Ajuntament executa diverses actuacions de millora en urbanitzacions de Finestrat a petició dels veïns

Torna el Dia de la Bici a Finestrat
11/04/2024
Nuevo servicio de ECOPARQUE MÓVIL en Finestrat
16/04/2024

A petició dels veïns des de l’Ajuntament de Finestrat s’han executat en les últimes setmanes diverses actuacions en la zona d’urbanitzacions. Concretament, a Terra Marina s’ha habilitat doble sentit de circulació en un tram del carrer Costa Brava. “Es tracta del primer tram que es troben els veïns quan accedeixen a la urbanització. És un pendent ascendent on els residents havien de donar la volta completa a la urbanització per a poder eixir. Amb aquest doble sentit ara tenen una eixida molt més directa i més curta perquè els evitem eixa volta al residencial”, va informar la portaveu de govern local, Nati Algado.

D’altra banda, s’ha aprofitat les vacances de Setmana Santa per a executar una actuació en l’entrada al col·legi d’Infantil i Primària “Balcó de Finestrat”. “També a petició de les famílies hem ampliat la vorera del carrer Sevilla aprofitant part de la calçada per a així generar una zona de més amplitud en l’entrada al centre educatiu. Considerem que és una cosa fonamental, sobretot en les hores clau d’entrada i eixida al col·legi, perquè en molts casos en concentrar-se moltes persones a la mateixa hora acabaven envaint part de la calçada”. El cost d’aquesta actuació sufragada al 100% des del consistori ha sigut de 7.705’51€.

A més, la portaveu i 1a Tinenta d’Alcalde va avançar que ja s’està tramitant una altra actuació a l’altura de la rotonda de Golf Bahia per a habilitar una parada d’autobús mitjançant senyalització viària horitzontal. “Millorarem la seguretat habilitant un eixample de la calçada per a disposar de la parada adequada per als estudiants que van amb autobús a l’institut”. “Amb tot això”, va concloure Nati Algado, “continuem millorant Finestrat atenent les peticions del que necessiten els nostres veïns en el seu dia a dia.”

POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE LA PORTAVEU, NATI ALGADO, ACÍ

(GABINET DE PREMSA 12.4.2024)