EL CONTRACTE ÉS D’1 ANY DE DURACIÓ PER A DESENVOLUPAR TASQUES D’ATENCIÓ CIUTADANA A L’EXTENSIÓ DE LA CALA I AL MUSEU A TRAVÉS DEL PROGRAMA EMPUJU “AVALEM JOVES”
Comencen a treballar a l’Ajuntament 2 joves menors de 30 anys en l’Extensió Administrativa de La Cala i al Museu de Finestrat. L’alcalde, Juanfran Pérez Llorca, la regidora d’Ocupació, Nati Algado, i l’edil de Recursos Humans van donar la benvinguda a aquest personal que desenvoluparà les seues funcions en atenció a la ciutadania. La contractació ha sigut possible a través de l’EMPUJU 2023 (Avalem Joves), un programa públic dirigit específicament a fomentar l’ocupació entre els joves menors de 30 anys. El contracte és a jornada completa i té 1 any de duració.
En paraules de la regidora d’Ocupació Nati Algado, “fa pocs dies donàvem la benvinguda a les persones majors de 30 anys que s’han incorporat amb el programa EXPLUS. I ara li arriba el torn als menors de 30 anys amb l’EMPUJU. Són programes públics finançats pel Fons Social Europeu als quals arribem gràcies a una intensa tramitació des de la nostra Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local. Ho fem amb el focus posat sempre a crear més oportunitats de treball entre els nostres veïns en desocupació, tant majors com els joves. És un treball que els reportarà més experiència en el món laboral i que segur els obrirà més possibilitats a l’hora d’accedir a una ocupació. La nostra aposta per la formació i la inserció laboral serà ferma i des de l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local aprofitarem els programes públics de Generalitat com l’EMPUJU o l’EXPLUS per a continuar creant oportunitats per als nostres veïns/as en desocupació .”
EMPUJU 2023 (Avalem Joves)) 2023, igual que l’EXPLUS, és un programa d’incentius a la contractació de persones desocupades per part d’entitats locals de la Comunitat Valenciana. Depenen del Servei Valencià d’Ocupació i Formació LABORA de la Generalitat i són finançats pel Fons Social Europeu. En aquest cas, EMPUJU 2023 per a l’Ajuntament de Finestrat, amb 41.000€.
(GABINET PREMSA 22.8.2023)