LES JUVENILS DEL CLUB VOLEIBOL FINESTRAT ES JUGUEN AQUEST CAP DE SETMANA LA FINAL AUTONÒMICA EN TORRENT
JAUME LLORCA MINGOT “RIERA” ACONSEGUIX LA 8a POSICIÓ EN LA XIV TRIATLÓ DE PUÇOL
3 VICTÒRIES PER ALS EQUIPS DEL CFOE FINESTRAT
Escola Pilota Finestrat
Aquest cap de setmana passat ha sigut molt intens per a l’Escola de Pilota de Finestrat. Comencem el dissabte enfrontant-nos en la modalitat de Raspall a La Nucia. Finestrat va acudir amb els equips benjamí, aleví, infantil i cadet. Van jugar durant tot el matí un total de 8 partides de les quals els nostres equips van obtindre un total de 6 victòries. Va destacar l’equip cadet amb Ulises Picó i Álvaro Castro que van véncer amb un gran joc al potent equip de La Nucia.
I el diumenge a la vesprada va jugar Reyes Picó a Xaló. Allí va disputar les finals autonòmiques de frontó individual femení. La nostra jugadora va véncer a les principals favorites de la Comunitat jugant a un gran nivell i va aconseguir classificar-se per a la gran final. En la final es va enfrontar a la jugadora Mar de Massalfasar i després d’una partida molt equilibrada i molt ben jugada per les dues rivals, Reyes es va proclamar SUBCAMPIONA AUTONÒMICA DE FRONTÓ INDIVIDUAL FEMENÍ. Aquest assoliment és una fita per a la nostra Escola de Pilota que esperem que siga el primer de molts triomfs.
Club Voleibol Finestrat
Arranquem la prèvia amb molta energia i amb la notícia que nostres Juvenils disputaran aquest cap de setmana la Fase Final Autonòmica Juvenil a Torrent.
El dissabte a les 12.00 hores s’enfrontaran al CV Albatera, primer partit dels tres que hauran de disputar durant el cap de setmana. Més tard, a les 17.30 hores, les nostres xiques s’enfrontaran al CV Real Gandia, un bon equip contra el qual haurem d’estar al cent per cent per a guanyar.
Després d’aqueixos dos partits nostres Juvenils es desplaçaran a l’hotel de concentració per a descansar i preparar la jornada del diumenge.
El diumenge al matí nostres juvenils s’enfrontaran a les 10.00 hores al CV Torrent, equip amfitrió i organitzador que no ha perdut cap partit en tota la temporada.
D’altra banda, destacar que Paula Segundo ha sigut seleccionada per a entrar en el Centre d’Alt Rendiment de Voleibol a Xest, gran notícia per al nostre club.
A més, aquest dissabte després de l’acord amb el Platges de Benidorm els nostres dos primers xics disputaran la Jornada Classificatòria per al Campionat d’Espanya Aleví. El nostre Aleví Jordi jugarà en l’Aleví A i el Benjamí Brandon jugarà el seu primer Autonòmic amb l’Aleví B.
Aquest acord permetrà que l’any vinent ja tinguem 6 jugadors del Finestrat en edat Aleví que podran disputar el Campionat Autonòmic Aleví al costat dels companys de Benidorm.
Finalment, des del Club Voleibol Finestrat informen que obrin termini d’inscripció per al Campus d’estiu. A més, durant aquest mes han organitzat jornades gratuïtes d’iniciació per a convidar a provar aquest esport. Seran tots els dilluns, dimecres i divendres en el pavelló municipal.
Triatló-Jaume Llorca Mingot “Riera”
El jove de Finestrat, Jaume Llorca Mingot, Riera, va disputar dissabte passat 15 de maig la XIV Triatló de Puçol que va aconseguir culminar en 8a posició de la seua categoria després de salvar 350 metres nadant, 5 quilòmetres amb bici i 1’5 quilòmetres de carrera en un temps total de 20 minuts i 3 segons. Amb aquest resultat es col·loca 9é en la classificació provisional del Campionat Autonòmic.
Aquest dissabte, 22 de maig, el jove finestratí disputarà l’III Aquatló Vila d’Asp que forma part de la fase provincial dels XXXIX Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana.
CFOE Finestrat
Benjamí 5
Verger 2
Partit complicat pel mal inici dels locals que als 3 minuts ja anaven perdent 0-2. A partir d’ací, a base de treball i sacrifici, els de Finestrat van aconseguir igualar el partit abans d’arribar al descans.
Ja ben entrada la segona part va ser quan es va aconseguir avançar i agafar distància en el marcador per a deixar els 3 punts a casa.
Aleví 1
Atlètic Benidorm 0.
Partit molt disputat sota una intensa calor el matí del dissabte on el millor va ser el resultat. L’equip va eixir descaradament buscant la porteria contrària però de forma molt precipitada i amb poca precisió en els tirs a porteria. Així passaven els minuts, incloent algun esglai per a la nostra porteria, fins que mancant 10 minuts l’equip aconseguia el gol tan anhelat.
Infantil-1
La Nucia – 6
Partit complicat contra un rival aspirant a la copa on el nostre equip va fer una bona primera part on arribaríem al descans amb el marcador d’1 – 2
Després del descans amb l’equip rival ben posicionat en el camp ens van guanyar el duel en el centre del camp. Després del domini rival, la calor i la lesió del nostre porter, va haver de posar-se un jugador de camp i així arribem al final amb un contundent 1-6.
Mutxamel 6
Cadet 0
Mutxamel va ser superior des de primer minut i es va emportar la victòria merescudament.
Queda encara lliga per a poder remuntar i acabar l’any en els llocs de dalt. Dues derrotes que són un avís que en el futbol com entrenes així jugues.
Juvenil 5
Ondara 0
Importantíssima victòria enfront d’un bon rival que no va saber reaccionar davant dos gols en 20 minuts intensos del Finestrat. Control i velocitat per banda van trencar a l’equip visitant i possiblement es va meréixer algun gol més.
Per als jugadors del club local de futbol, Unió Esportiva Finestrat, el cap de setmana es presenta intens:
El benjamí viatja a Dénia a les 10.45 hores; l’aleví juga contra el Lope de Vega a les 12 a Benidorm: l’infantil visita al Polop a les 10.30 hores; el cadet juga a Finestrat a les 11.00 contra el Foietes. Finalment el juvenil juga el dissabte a Callosa a les 19.00 hores.
Club Taekwondo i Hapkido Finestrat
María Vidal competeix demà en el Campionat d’Espanya sènior de Poomsae en la categoria individual i també en trio amb l’equip de la Comunitat Valenciana.
El regidor d’Esports, David Alarcón, va felicitar a tots els esportistes per aquesta trajectòria tan positiva “encara que especialment dedique aquesta felicitació a l’esport femení local perquè ens està donant moltes alegries en aquests últims temps, tant des de l’Escola de Pilota amb Reyes Picó, subcampiona autonòmica com el vòlei amb la final autonòmica que disputen ara les juvenils o la taekwondista María Vidal que va demà al Campionat d’Espanya. Molt d’ànim per a totes i molt orgullós de l’esport a Finestrat”.
GABINET DE PREMSA (21.5.2021)