La Regidoria de Joventut de Finestrat organitza un curs d’anglés per a ajudar als jóvens a ampliar la seua formació en idiomes

Contestació al comunicat del PSPV-PSOE sobre els dispensadors de bosses
23/07/2018
El pilotari de Finestrat, Santi Ortuño, competix amb la selecció valenciana pel títol europeu als Països Baixos
24/07/2018

Des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Finestrat han organitzat un curs d’Anglés (Nivell Bàsic) per a ajudar els jóvens a ampliar la seua formació en idiomes. Aquest curs se celebrarà des del 17 de setembre al 12 de desembre en el Viver d’Empreses de la localitat (Bulevard comercial, Av. Federico García Lorca, 6). Quant a l’horari, les classes s’impartiran un únic dia a la setmana que serà els divendres, en horari de vesprades, de 17:00 a 20:00 hores.

La regidora de Joventut, Amelia Mayor, va animar a la població jove de Finestrat a aprofitar aquesta formació destinada a ampliar els seus coneixements en idiomes. “Des de l’Ajuntament de Finestrat som conscients de la importància de saber idiomes per a ajudar els jóvens a tindre més possibilitats d’aconseguir un lloc de treball. També és una manera de recolzar-los si decideixen estudiar en l’estranger o simplement proporcionar-los més ferramentes útils a l’hora de viatjar.  L’anglés és fonamental per a tots aquests aspectes i, per això, hem organitzat un nou curs de formació que, en aquesta ocasió, serà de Nivell Bàsic tenint en compte les peticions de molts veïns de Finestrat que així ens ho han sol·licitat”.

Objectius de la formació

Amb aquesta formació el que es pretén és que els participants siguen capaços de comprendre conversacions breus en anglés sobre assumptes quotidians com realitzar una compra, consultar horaris de transport públic o omplir un formulari. També els ajudaran a captar el més rellevant dels anuncis o a entendre missatges curts tipus WhatsApp o correus electrònics. Pel que fa a expressió oral i escrita treballaran les fórmules habituals de cortesia com la salutació, l’acomiadament, donar les gràcies o disculpar-se. També aprendran a demanar i donar informació, tant de manera oral com escrita, o realitzar descripcions senzilles de persones, llocs, activitats o interessos.

Inscripcions

El curs dura 3 mesos, de setembre a desembre, i el preu és 70€ per a veïns/as empadronats/as a Finestrat i 90€ para els no-empadronats.  Per a participar, és necessari inscriure’s en el departament de Joventut (3a planta). També poden sol·licitar més informació en el WhatsApp de Joventut (606 936 432) o enviant un correu electrònic a l’adreça joventut@finestrat.org.  Les places s’assignaran de manera prioritària als veïns de Finestrat i, en cas d’haver-hi disponibilitat, podran participar els inscrits d’altres localitats.

 

(GABINET DE PREMSA: 24.07.18)