La Cala de Finestrat va acollir l’eixida de la Setmana Ciclista Valenciana CV Fèmines amb més de 100 ciclistes de tot el món

Les sènior del Club Voleibol Finestrat finalitzen la fase final d’ascens a 1a en 6a posició després de 2 victòries i 2 derrotes
10/05/2021
Finestrat organitza un curs de gestió bàsica de magatzem per a donar més oportunitats de treball a la població local
10/05/2021

L’alcalde, Juanfran Pérez Llorca i el regidor d’Esports, David Alarcón, al costat de diversos edils del govern van assistir aquest matí a l’eixida de la 4a i última etapa de la Setmana Ciclista Valenciana CV Fèminas des de la Cala de Finestrat.

Un comiat en gran a aquesta competició amb 115 quilòmetres d’etapa fins a Alacant, més de 1.700 metres de desnivell positiu passant per Alt Tudons, Alt Benifallim i Alt Collao fins a arribar a la ciutat d’Alacant.

La campiona del món de l’equip Movistar i actual campiona d’Europa, Annemiek van Vleuten, és la guanyadora d’aquesta 5a edició de la Setmana Ciclista Valenciana – VCVF, seguida en 2a posició per l’espanyola Mavi García (Alé Ljubljana) i, en 3a posició, Katrine Aalerud (Movistar).