Aquest matí es va celebrar per vídeoconferència la Junta Local de Seguretat de Finestrat en la qual, com a principal punt, van aprovar el Conveni entre l’Ajuntament de Finestrat i el Ministeri de l’Interior, així com el Protocol de Col·laboració i Coordinació entre la Guàrdia Civil i la Policia Local de Finestrat, contra la violència de Gènere.
Com va indicar la regidora de Seguretat, Mª Dolores Viudes, “l’objectiu principal d’aquesta Junta és coordinar la nostra acció entre tots els cossos i forces de seguretat per a erradicar aquesta xacra social que és la violència de gènere. I, en el cas de Finestrat, el nostre compromís és ferm perquè cal recordar que vam ser un dels primers municipis de tota la província a subscriure aquests acords l’any 2006”.
POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE LA REGIDORA, Mª DOLORES VIUDES, ACÍ
El tràmit abordat hui en la Junta de Seguretat representa la renovació dels convenis subscrits des d’aqueixa data i que s’han actualitzat any rere any.
També van destacar en aquesta Junta la intensificació de la coordinació i col·laboració policial aquest any 2020 durant l’Estat d’Alarma i Crisi Sanitària.
En la Junta Local de Seguretat de Finestrat que s’ha celebrat aquest matí per vídeo conferencia ha assistit Mª Araceli Poblador Pacheco, Subdelegada del Govern a Alacant, Víctor Darío Llinares Primer Tinent d’Alcalde de Finestrat, Mª Dolores Viudes, Regidor de Seguretat Ciutadana, José Hernández Mosquera, Coronel Cap Comandància Guàrdia Civil Alacant, Antonio Jesús García Guzman, Capità de la Companyia Guàrdia Civil Calp, Francisco Javier García Espejo , Sergent Comandant de Lloc de la Guàrdia Civil de Finestrat, José Antonio Fernández de la Propietària, Cap Unitat Adscrita a la Policia Autonòmica a Alacant, Modes Salazar Agulló, Cap de la Unitat de Violència sobre la Dona de la Subdelegació del Govern a Alacant, l’Oficial Óscar Cantos, responsable Unitat Violència Gènere Policia Local , i Agustín Rubio, Cap Policia Local de Finestrat.
GABINET DE PREMSA (24.09.2020)