Informació sobre el bo social, telefònic i de l’aigua

Comença el Pla de Desinfecció en zones de major contacte com a bústies, punts verds i entrades a supermercats
15/04/2020
Finestrat obri el termini de matrícula per a inscriure als xiquets a l’Escola Infantil Municipal
20/04/2020

El Bo Social és un descompte aplicat a determinats col·lectius considerats consumidors vulnerables. Aquest descompte varia segons la situació de cada abonat, el descompte aplicat és d’un 25% fins a un 40% sobre la factura total. Aquest percentatge, depenent de diverses situacions més com el risc d’exclusió social, pot ser encara major. Per motius del Covid-19 el Govern realitzarà una pròrroga d’aquesta subvenció com a mesura dins del Pla d’Actuació.

-Cal ser titular del subministrament elèctric contractat en la residència habitual.

-Tindre contractat el PVPC, és a dir, el Preu Voluntari per al Xicotet Consumidor.

-Ser considerat consumidor vulnerables o vulnerable sever (família nombrosa o monoparental, pensionista, víctima del terrorisme o de la violència de gènere, un membre de la unitat familiar amb discapacitat igual o major al 33%, etc.).

-No superar el consum màxim de 345 kWh mensual i el 4.140 kWh anual.

 

Per a més informació sobre aquesta i altres ajudes:

 

– Bo social – https://www.companias-de-luz.com/el-bono-social/

– Bo social telefònic – https://www.zona-internet.com/bono-social-telefonico/

– Bo social de l’aigua – https://www.serviciosluz.com/el-bono-social-del-agua-2020/