Finestrat et posa en Forma

La Cala de Finestrat es prepara per a celebrar les seues Festes en honor al Turista
13/09/2023
El jove corredor de Finestrat Jaume Llorca Mingot guanya el Cross Lagos de Rabassa
14/09/2023

EL CURS INCORPORA NOVETATS COM LES CLASSES D’AERÒBIC DANSA AL PAVELLÓ D’ESPORTS

Torna el curs escolar. Torna la gimnàstica de Manteniment i per a la Salut a les nostres instal·lacions esportives i a l’aire lliure. A més, incorporem novetats com l’Aeròbic Dansa en el pavelló.

CLASSES DE GIMNÀSTICA DE MANTENIMENT, AERÒBIC DANSE I PILATES A l’aire lliure

A partir del dilluns dia 18 de setembre s’estrenen les classes de matí i vesprada al centre històric i a la Cala. Pren nota. A partir dels 13 anys.

  • Els dilluns, dimecres i divendres de 10.00h a 11.00h del matí s’imparteix la classe de GIMNÀSTICA DE MANTENIMENT a l’aire lliure a la Plaça de l’Àmfora de La Cala de Finestrat. No és necessària inscripció prèvia.
  • Els dilluns, dimecres i divendres, de 18.00h a 20.00h tindrem nivell mitjà i nivell avançat d’AERÒBIC DANSA al Pavelló d’Esports La Foia. En aquest cas has d’inscriure’t en deportes@finestrat.org .
    • Els dimarts i dijous de 10.00h a 11.00h pots practicar PILATES al Camp de Futbol La Foia. No és necessària inscripció prèvia.

    En paraules de la regidora d’Esports, Beatriz Quintillán, “després del descans estiuenc toca posar-se en forma. I des de Finestrat tenim un ampli programa de propostes que abasten horaris de demà, de vesprades i també en diferents parts de la localitat per a afavorir l’assistència. D’una banda, tornem amb les activitats a l’aire lliure que seran a La Cala (Plaça de l’Àmfora) i en el camp de futbol de La Foia. D’altra banda, incorporem una novetat, al fil de l’èxit de l’aiguagim, que és Aeròbic Danse en el pavelló. A més, en col·laboració amb Igualtat, torna la Gimnàstica per a la Salut. Majors en acció”.

    POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE LA REGIDORA ACÍ

 GIMNÀSTICA PER A LA SALUT. MAJORS EN ACCIÓ

Per als més majors amb un esperit juvenil i un desig de mantindre’s en forma, continuem amb la proposta de “Gimnàstica per a la Salut. Majors en Acció”. És projecte de la Regidoria d’Igualtat, en col·laboració amb la Regidoria d’Esports, per a activar l’exercici físic en les persones més majors.

En aquest cas les classes s’imparteixen els dimarts i dijous, en el Gimnàs Municipal de la Plaça Unió Europea, en el mateix horari del curs passat: d’11.30 a 12.30 hores. Per a inscriure’t truca al telèfon de l’Ajuntament de Finestrat, 96 587 81 00 de 09.00h a 14.00h i preguntar per la tècnica d’Igualtat Myriam Lloret.