Finestrat es prepara aquest divendres, 6 de desembre, per a celebrar la “DesembreFest” amb la Comissió de Festes

L’Ajuntament de Finestrat inverteix prop de 25.000€ en enllumenat públic en noves zones residencials
03/12/2019
Nadal solidari amb la donació de l’associació britànica “Giving4Giving” a Finestrat
03/12/2019

LA LLAMPUGA COMISSIÓ DE FESTES 2020 ORGANITZA AQUESTA FESTA DE LA CERVESA AMB VARIETATS ALEMANYES I ARTESANALS, ANIMACIÓ INFANTIL I GASTRONOMIA TÍPICA ALEMANYA.

La Comissió de Festes 2020 ‘La Llampuga’ organitza un tardeo per a la festivitat d’aquest divendres, 6 de desembre. Cerveses artesanals, menjar tradicional alemanya i l’acompanyament musical de la Bandeta del Centre Musical Puig Campana i el Duo Zeppelin seran els grans reclams del DesembreFest.

El regidor de Festes, Héctor Baldó, va animar a la població de Finestrat i comarca a aprofitar la festivitat d’aquest divendres “per a vindre a la nostra localitat i compartir aquesta singular Festa de la Cervesa que ens ha preparat la Comissió, sense faltar la música de la bandeta del Centre Musical Puig Campana i el Duo Zeppelin i l’animació infantil amb inflables”.

La DesembreFest de Finestrat començarà a les 12:00 hores amb una cercavila a càrrec de la bandeta que així anirà cridant a la participació pels carrers del nucli històric de Finestrat. A continuació la Festa de la Cervesa tindrà lloc en la Sala Jove (Plaça de la Unió Europea) i es prolongarà fins a la nit.

(GABINET DE PREMSA. 2.12.2019)