Finestrat en el Focus Pyme Marina Baixa i Alta per la seua innovadora estratègia com a Destinació Turística Intel·ligent

Restablida per complet la circulació en La Tapià
29/04/2019
Els infantils del CFUE inestrat es van proclamar Subcampions del Torneig de Futbol de Setmana Santa
29/04/2019

L’estratègia de Finestrat com a Destinació Turística Intel·ligent ha estat present en el Focus Pime Marina Baixa i Alta 2019 celebrat ahir a Benidorm. El turisme intel·ligent va marcar l’agenda d’aquesta trobada a què van assistir al voltant de setanta emprenedors per a conéixer, de la mà de grans experts, les principals tendències i innovacions que s’estan aplicant pel que fa al desenvolupament de noves tecnologies en el sector del turisme.

En el cas de Finestrat va haver-hi una taula redona titulada Herramientas clave de turismo inteligente: gamificación, realidad aumentada y APPs, , que va estar moderada per Miguel Ángel Català, director del projecte Destinació Turística Intel·ligent de l’Ajuntament de Finestrat i en la que va intervindre Gersón Beltrán, director de comunicació de Play&Go Experience i Sergio Morant, director d’Evoluciona.me. Entre altres qüestions van abordar l’ús d’aplicacions en destinacions turístiques com Finestrat per a conéixer en temps real les opinions, preferències i satisfacció dels turistes. També van analitzar l’impacte que pot tindre la realitat augmentada a l’hora de donar a conéixer els recursos turístics de la destinació.

En tots aquests aspectes Finestrat és un municipi que està treballant a través de la seua estratègia com a Destinació Turística Intel·ligent. Entre les actuacions ja implantades està els més de 100 quilòmetres de fibra òptica instal·lats en tot el municipi i la xarxa wifi gratuïta en la platja de la Cala des de març de 2018. També per a pròximes dates es presentarà el projecte de connectivitat en el Puig Campana destinat a augmentar la seguretat dels visitants i la conservació de l’entorn d’aquesta emblemàtica muntanya. A més, s’estan desenvolupant solucions tecnològiques que inclouen intel·ligència artificial i realitat augmentada amb l’objectiu de permetre a l’usuari gaudir d’una millor i més accessible experiència en la destinació.

GABINET DE PREMSA (26.04.19)