Amb l’objectiu d’acostar l’administració central a la ciutadania des de la Subdelegació del Govern han organitzat una trobada a Finestrat. Serà el dijous 16 de febrer, a les 10.00 hores, en el saló de plens de l’Ajuntament. Està dirigit a la població d’aquest municipi i també d’Orxeta.
Entre altres continguts informaran els assistents sobre els serveis que presten en les Delegacions, Subdelegacions del Govern i Direccions Insulars. També parlaran d’administració electrònica, resoldran dubtes i ajudaran a tramitar el certificat digital i la Cl@ave permanent per a promoure la relació electrònica de la ciutadania amb les administracions públiques.
Aquesta reunió se celebrarà el dijous 16 de febrer, a les 10.00 hores, en el saló de plens de l’Ajuntament. I l’entrada és lliure, no cal inscripció prèvia.
A més, des de l’ajuntament es tramita el certificat digital a tota la ciutadania que ho necessite. Poden tramitar-lo en el moment i sense necessitat de cita prèvia a la planta baixa del consistori i també a l’Extensió Administrativa de La Cala.
(GABINET DE PREMSA (09.2.2023)