Viatge a València: “Coneixent valencians il·lustres”

• This event has passed.

Viatge a València: “Coneixent valencians il·lustres”

31/01/2018 @ 08:00 - 19:00

€35

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Finestrat han organitzat una visita a València titulada “Coneixent valencians il·lustres” amb l’objectiu de donar a conéixer entre els assistents la vida i obra de diverses personalitats il·lustres de la cultura valenciana com són Vicente Blasco Ibáñez, José Benlliure i Concha Piquer. Aquesta visita està programada per al dia 31 de gener i les places es podran reservar fins al dia 25 al departament municipal de Cultura (1a planta de l’Ajuntament) i també a l’extensió administrativa de la Cala.

El programa de la jornada inclou la visita a la fàbrica de porcellana de la coneguda firma “Lladró” i també la visita a les Cases-Museu del pintor José Benlliure, de la cantant Concha Piquer i de l’escriptor Vicente Blasco Ibáñez. El preu d’aquesta activitat és de 35€ per persona i inclou el menjar i aquestes visites per la capital del Túria.

Date:
31/01/2018