Cavalcada Reis Mags Nucli Històric

• This event has passed.

Cavalcada Reis Mags Nucli Històric

05/01/2018 @ 18:30 - 21:00

Des de la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Finestrat estan treballant en l’organització de les dues cavalcades que faran possible el repartiment de regals divendres que ve, 5 de gener, per part dels Reis Mags d’Orient tant en el nucli històric com en la zona costanera de la Cala.
En el cas del nucli antic, la Regidoria treballa conjuntament amb la Comissió de Festes “Festers 2018” en una cavalcada que tindrà com a punt de partida el Raval, a l’altura del Restaurant La Morena. L’eixida està prevista per a les 18:30 hores i des d’allí, ses majestats passaran per l’Avinguda Benidorm, carrer Fonteta i carrer Nou fins a arribar a l’Església parroquial de Sant Bertomeu on repartiran tots els regals. En el recorregut pels carrers del nucli històric els Reis Mags aniran acompanyats per música i coneguts personatges d’animació infantil.

Per a ajudar a repartir tots els regals, des de la Regidoria de Festes informen que es podran depositar prèviament en l’antic cinema (carrer Fonteta), els dies 3 i 4 de gener, en horari de 17:00 a 20:00 hores, i el mateix dia 5, en horari de 11:30 a 13:30 hores.

Date:
05/01/2018