El pròxim 7 d’octubre Finestrat acollirà una nova campanya d’ITV mòbil de vehicles agrícoles i motocicletes

Joventut organitza un taller de grafit a Finestrat
14/09/2020
L’alcalde va visitar la nova botiga de PORCELANOSA en el Bulevard comercial de Finestrat
16/09/2020

Per a evitar el desplaçament dels veïns de la localitat el pròxim 7 d’octubre se celebra una nova campanya d’ITV mòbil per a vehicles agrícoles, motocicletes i ciclomotors. Serà a la Plaça de la Unió Europea, a partir de les 10.30 hores.

La regidora de Trànsit i Seguretat ciutadana, Mª Dolores Viudes, va anunciar el desplaçament d’una unitat mòbil d’ITV al municipi i va afegir que “per a l’Ajuntament de Finestrat és una obligació poder assumir la reivindicació de molts veïns, amb vehicles agrícoles o motocicletes, per a poder complir amb la Inspecció Tècnica de Vehicles en un recinte del poble i així evitar haver de desplaçar-se a altres punts de la comarca”.

Per a realitzar la ITV d’obligat compliment, cal aportar en el seu moment la targeta original d’inspecció tècnica, el permís de circulació i el justificant de l’assegurança obligatòria del vehicle. Quant a l’import de les taxes és de 13’04€ per a vehicles agrícoles i 17’69€ per a ciclomotors i motocicletes. Per a les motocicletes amb catalitzador el preu és de 27,43 euros.

Per a sol·licitar informació directa podeu telefonar al 96 510 79 77 (Applus ITV).

GABINET DE PREMSA (15.09.2020)