Donació solidària de l’AMPA del CEIP “Balcó de Finestrat” als serveis socials municipals

Últimes places per a participar en els cursos d’Anglés que organitza la Regidoria de Joventut de Finestrat
04/02/2019
Les brigades municipals ultimen la fumigació de la processionària del pi i morrut roig de les palmeres en les zones verdes municipals de Finestrat
05/02/2019

La regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de Finestrat, María Llorca, va acudir al CEIP “Balcó de Finestrat” per a rebre la donació de diversos productes adquirits per l’Associació de Mares i Pares (AMPA) del col·legi amb els fons recaptats en els mercats solidaris de joguets que van celebrar el passada Nadal. Aquests articles han sigut donats al departament de Serveis Socials perquè siguen distribuïts entre les famílies més necessitades de la localitat. Es tracta fonamentalment de productes d’higiene personal, bolquers i neteja de la llar.

En el moment de l’entrega van estar presents la presidenta de l’AMPA, Nuria Paniagua, la vicepresidenta, Noemí Fabian i el director del centre educatiu, José Vicente Galán. En paraules de la regidora de Benestar Social, María Llorca, “una vegada més vull agrair públicament el gest ple de solidaritat i compromís per part de l’Associació de Mares i Pares del CEIP Balcó de Finestrat, a més dels valors tan importants que inculquen als més xicotets amb aquestes iniciatives altruistes dirigides als que més ho necessiten”.

(GABINET PREMSA: 05.2.2019)