Com a novetat en les eleccions del diumenge 28 de maig Finestrat passa de 2 a 3 seccions sindicals.

Recepció al nou alumne en pràctiques en el departament de Cultura
19/05/2023
L’Ajuntament de Finestrat presenta una guia per a un ús igualitari del llenguatge
22/05/2023

Per a aclarir dubtes sobre el lloc de votació des de l’Ajuntament s’ha confeccionat aquest cartell i comunicat amb la informació sobre “ON EM TOCA VOTAR” en funció d’on s’està empadronat a data 30 de gener de 2023.

Si viu en el centre històric i partides rurals confrontants em toca votar en:

•          CASA DE LA CULTURA (carrer Fonteta, 12-Plaça Unió Europea) UBICACIÓ ACÍ

Si viu de les urbanitzacions SIERRA CORTINA, GOLF BADIA, BALCÓN DE FINESTRAT, SEA HILLS (Carquendo) i noves zones residencials entre Avinguda Amèrica i rotonda Golf Bahía: Camporroso i Urbincasa (sector 6) em toca votar en:

•          Col·legi Balcó de Finestrat (Av. Sevilla, 8) UBICACIÓ ACÍ

Si viu a La Cala, Urbanització Mimosas, Terra Marina i noves zones residencials entre Avinguda Amèrica i Avinguda Camí de L’Alfàs em toca votar en:

•          Centre Social La Cala (Av. Marina Baixa, 3, Ed. Calasol) UBICACIÓ ACÍ

** Informació aplicable al domicili on s’està empadronat/da a data 30 de gener de 2023