Aquest dijous, 25 de juny, reobri les seues portes a l’activitat esportiva el pavelló municipal de Finestrat

La Regidoria de Joventut de Finestrat llança un nou Escape Room ambientada en el Museu del Prado
23/06/2020
Subvenció de 39.000€ de la Diputació d’Alacant a l’Ajuntament de Finestrat per a mesures urgents destinades a fer front a l’impacte del COVID-19
25/06/2020

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Finestrat informen que aquest pròxim dijous, dia 25 de juny, el pavelló municipal reobri les seues portes perquè els usuaris puguen tornar a les seues rutines esportives. Aquesta obertura està condicionada per les mesures de prevenció i seguretat que s’han establit des del consistori per a evitar rebrots del COVID-19.

Entre aquestes mesures es contemplen les següents:

📌 Ús obligat de mascareta per a accés i zones de trànsit.😷

📌 Ús obligat de tovallola en màquines de musculació.🏋️‍♀️🏋️‍♂️

📌 Higiene de mans amb gel hidroalcohòlic.

📌 Respectar distàncies de seguretat i aforaments màxims indicats en cada sala.

Els vestidors sol es podran utilitzar per al canvi de roba perquè no està permés l’ús de les dutxes de moment. Quant a l’horari del pavelló, del camp de futbol i també de la pista de pumptruck serà de dilluns a divendres, de 9.30 a 14.30 i de 16.00 a 21.30 hores.

Finestrat – inauguració nova zona esportiva junt al pavelló municipal

El regidor d’Esports, David Alarcón, va afirmar que “en aquesta primera setmana des de la fi de l’estat d’alarma hem establit l’obertura del pavelló de la Foia per a donar resposta a la demanda dels veïns d’instal·lacions esportives per a reprendre els seus entrenaments. Allí hem senyalitzat totes les normes de seguretat anti COVID-19 que els usuaris haurà de seguir per a reprendre l’activitat sense posar en risc la seua seguretat i la seua salut”.

(GABINET DE PREMSA.23.6.2020)