Finestrat organitza un Taller titulat “El Llibre dels meus Records” per a Persones Majors
07/06/2024Finestrat obri inscripció per a les classes de NATACIÓ i AQUAGIM en la piscina municipal
10/06/2024ENGUANY S’INCORPOREN A AQUESTES AJUDES ELS ESTUDIANTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR I LES UNIVERSITATS A DISTÀNCIA
40.000 euros per a ajudar als estudiants de graus superiors i universitaris en el seu curs acadèmic.
Aquestes ajudes de l’Ajuntament de Finestrat van destinada a sufragar despeses com la matrícula, els llibres, el lloguer o el transport, entre altres.
Enguany s’incorporen a aquestes ajudes els estudiants de cicles formatius de grau superior i les universitats a distància.
A diferència de l’anterior convocatòria, aquest curs les sol·licituds es presentaran en aquestes dates coincidint amb la finalització dels estudis.
BENEFICIARIS I REQUISITS
Podran ser BENEFICIARIS els/les alumnes matriculats en el curs 2023/2024 en un estudi Universitari (fins a Títol de Grau, Llicenciatura, Màster oficial o equivalent) o en un estudi de Cicle Formatiu de Grau Superior havent de tractar-se d’un centre públic o privat que complisquen amb el que s’estableix en les bases reguladores.
Igualment, el beneficiari ha de figurar com empadronat en el padró municipal de Finestrat amb, almenys, DOS ANYS d’antiguitat ininterromputs i immediats a la presentació de la sol·licitud.
“Incentivar, garantir i ajudar a totes les famílies de Finestrat en els estudis superiors dels seus fills. L’any passat la campanya va ser tot un èxit, amb 34 estudiants beneficiats i enguany esperem superar eixa xifra en incorporar als estudiants de cicles de formació de grau superior i als estudien a distància. Tenim una partida de 40.000€ però estem compromesos a augmentar-la per a cobrir totes les sol·licituds que es presenten. Estem parlant que un estudiant que cursa els seus estudis superiors fora de la nostra comarca podrà rebre 1000 € per a fer front a les seues despeses de matrícula, d’habitatge, de transport. I els que acudeixen diàriament des de la seua casa, podran rebre fins a 500 euros. ” va apuntar la 1a Tinenta de l’Alcalde, Nati Algado.
PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS
La presentació de les sol·licituds i la documentació adjunta es podrà presentar durant els pròxims 10 dies hàbils, comptant a partir del dilluns.
Es podran fer per la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Finestrat, telemàticament, a partir de demà dissabte. O bé, a partir del dilluns, de manera presencial en el Registre General de l’Ajuntament o en les Extensions Administratives Municipals.
DOCUMENTACIÓ SOL·LICITADA
Juntament amb la sol·licitud haurà de presentar-se la següent DOCUMENTACIÓ:
- Fotocòpia acarada del DNI/NIF/NIE o passaport (sols estrangers sense NIE) del sol·licitant i del representant que presenta la sol·licitud (si és el cas)
- Certificat d’empadronament col·lectiu on apareguen tots els membres de la unitat familiar computables.
- Original o còpia acarada de la matrícula del curs 2023/2024, en la qual es reflectisquen els crèdits o assignatures en els quals es va matricular.
- En el cas d’estudis UNIVERSITARIS de PRIMER CURS, document acreditatiu on figuren les notes d’accés.
- En el cas d’estudis UNIVERSITARIS matriculat en cursos DIFERENTS AL PRIMER, certificat acadèmic oficial de notes on figuren les qualificacions del curs anterior.
- En el cas d’estudis de MÀSTER OFICIAL (PRIMER CURS), certificat acadèmic dels estudis que donen accés, amb la nota mitjana.
- En el cas d’estudis de MÀSTER OFICIAL (CURS DIFERENTS AL PRIMER), certificat acadèmic oficial de notes on figuren les qualificacions del curs anterior.
- En el cas d’estudis de CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (PRIMER CURS), certificat acadèmic on figuren els estudis i les notes d’accés.
- En el cas d’estudis de CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (DIFERENTS AL PRIMER CURS), certificat acadèmic oficial de notes on figuren les qualificacions del curs anterior.
- Declaració de la Renda 2022 de l’alumne o alumna sol·licitant o de tots els membres de la Unitat Familiar en cas que el sol·licitant no estiga subjecte a la presentació.
- Qualsevol altra documentació que es determine en la convocatòria corresponent si així fora necessari.
CONSULTA LES BASES
Les BASES d’aquesta convocatòria les podeu consultar en el TAULER D’ANUNCIS de la Seu Electrònica en la pàgina WEB de l’Ajuntament de Finestrat.
https://finestrat.sedelectronica.es/info.0
Recordeu que no podràs fer la SOL·LICITUD fins demà dissabte, telemàticament. O a partir del dilluns, de manera presencial.
Gabinet de Premsa (07/06/2024)