9 Treballadors de l’Ajuntament de Finestrat Consoliden el seu Lloc de treball

Comencen les obres d’estabilització de “La Penya”, un de les icones més emblemàtiques del centre històric de Finestrat
12/01/2024
Gran retorn de l’Escola de Pilota de Finestrat
15/01/2024

EL PROCÉS FORMA PART DE LA LLEI PER A LA REDUCCIÓ DE LA TEMPORALITAT

9 treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Finestrat han pres possessió dels seus càrrecs dins del procés d’estabilització per a la reducció de la temporalitat en el treball i que els permet consolidar el seu lloc de treball. Tots ells, treballadors a l’Ajuntament de Finestrat, són emprats que han estat ocupant amb caràcter temporal de manera ininterrompuda amb anterioritat a l’1 de gener de 2016. Tots ells han superat tots els processos establits.

En paraules de l’alcalde, Juanfran Pérez Llorca, “després de molts anys com a regidor i com a alcalde em fa especial il·lusió assistir a aquest acte en el qual 9 treballadors han jurat el seu càrrec com a funcionaris de l’Ajuntament de Finestrat.  A més, merescudament perquè conec el fabulós treball que fan en aquesta administració. En nom de tota la localitat agrair-los la seua labor i, sobretot, animar-los a continuar treballant com han fet fins ara”.

En aquest cas es tracta de 4 funcionaris i 4 treballadors que ocupaven la categoria de Personal Laboral. Els funcionaris, tots amb la categoria d’administratiu, passen a ser funcionaris de carrera de l’Administració General. Els 4 restants, Oficial d’Oficis, Monitor Esportiu, Tècnic Auxiliar de Lineació i Tècnic d’Idiomes seran a partir d’ara Personal Laboral fix.

Aquest procés d’estabilització respon a la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública.

En el mateix acte ha jurat lleialtat a la Constitució, dins del procés de millora d’ocupació, el policia local Eusebio Martorell que a partir d’ara es converteix en oficial de la Policia Local de Finestrat.

Gabinet de Premsa (12-01-2024)