40 alumnes participen en el Campus d’Estiu de Finestrat per a bebés menors de 3 anys

Jornada de neteja de fons marins a la Cala de Finestrat
08/07/2021
Recta final en les obres del nou accés a la Cajola del Bulevard de Finestrat
09/07/2021

LES CLASSES DE NATACIÓ TAMBÉ PENGEN EL CARTELL DE COMPLET AMB MÉS DE 70 INSCRITS

L’alcalde, Juanfran Pérez Llorca, va visitar aquest matí l’Escola Infantil Municipal (EMUFI) on s’està desenvolupant el campus d’estiu per a bebés. En concret, uns 40 xiquests i xiquets menors de 3 anys participen en aquesta proposta educativa estival. “Dins de les opcions de conciliació que hem llançat per a fer costat a les famílies a l’estiu també està en marxa el campus per a bebés menors de 3 anys en les instal·lacions de l’Escola infantil municipal de Finestrat (EMUFI). Com a novetat enguany hem habilitat dues piscines inflables i una moqueta antiadherent que cobreix tot l’espai del pati per a evitar relliscades dels més xicotets tenint en compte que moltes activitats i jocs es fan amb aigua”.

En aquesta visita l’alcalde va estar acompanyat pel tècnic d’Educació, Ángel Lloret, la regidora de Residents d’Altres Nacionalitats, Donna Rebecca Plummer i l’edil de Contractació, José Vicente Lloret.

Cursos municipals de natació

Posteriorment, l’alcalde també va estar en la piscina municipal amb l’edil d’Esports, David Alarcón, amb motiu del desenvolupament dels cursos de natació. Més de 70 inscrits participen en aquesta proposta esportiva que se celebra tots els matins, de dilluns a divendres, fins al 16 de juliol. Aquestes classes estan dirigides a xiquetes i xiquets amb edats des de 12 mesos fins a 13 anys. “És cert que tots els xiquets que participen en les Escoles d’Estiu ja tenen classes de natació. No obstant això, altres famílies que no han optat pels campus d’estiu sí han apuntat als seus fills als cursos municipals de natació per a iniciar-se en aquest esport o millorar la seua manera de nadar. Per tant, és una altra opció ludicoesportiva per a l’estiu”.

Quatre monitors s’encarreguen en dos torns d’iniciar als més xicotets en el mig aquàtic. En el cas dels bebés també estan acompanyats per les seues mares i els seus pares. “Amb els més majors ja treballem altres dinàmiques per a perfeccionar la seua tècnica de natació”, va informar l’edil d’Esports, David Alarcón.

POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE L’ALCALDE ACÍ

A més dels cursos de natació, la piscina acull a les vesprades les classes d’aiguagim en dos torns que han penjat ja el cartell de complet.

(GABINET PREMSA: 8.7.2021)