4 esportistes del Club Taekwondo Finestrat competeixen aquests dies a Bulgària per la classificació per a l’Europeu

Finestrat celebrarà el seu “Mercat Gastronòmic i Tradicional” el cap de setmana del 13 i 14 d’abril
26/03/2019
Obrin al públic el parc del carrer Serra Cortina després de culminar les obres de pavimentació
28/03/2019

Finestrat - inauguracion nueva zona deportiva junto al pabellon municipal

Club Taekwondo Finestrat

4 esportistes del Club Taekwondo Finestrat s’han desplaçat fins a Sofía, a Bulgària per a disputar el 2n Campionat Europeu de Taekwondo en modalitat combat. Es tracta de Leticia Arbuzina (-40kg precadet), Violeta Díaz (-30kg precadet), Jairo Agenjo (29kg precadet) i Alejandro Almenar (-41kg cadet). Destacar que els dos primers de cada categoria quedaran classificats de manera directa per al Campionat d’Europa que es disputa al desembre a Alemanya.

Finestrat – inauguració nova zona esportiva junt al pavelló municipal

C.F. Unió Esportiva Finestrat

Després del pont de falles de descans els equips del club de futbol Unió Esportiva Finestrat van reprendre la seua activitat aquest dimecres. Els primers a jugar van ser els juvenils en el camp de La Foia on ahir van guanyar per 2 gols a 1 a l’At. Callosa . Els juvenils van proposar un partit organitzat en defensa deixant amb poques opcions al rival. A açò cal sumar l’encert davant de la porteria rival en dues accions a baló parat.

Finalment, agrair als cadets que estan aportant el granet d’arena necessària perquè els juvenils puguen competir.

Quant al cap de setmana també a casa es disputaran altres tres trobades en la jornada del diumenge: a les 10:00 hores li toca als benjamins contra l’At. Callosa; els alevins de 2n any jugaran a les 11:00 hores contra el CE Esport Viu Ondara i a les 12:15 hores, els alevins de primer any contra l’At. Callosa. Els prebenjamins disputaran la seua trobada dimecres que ve, dia 27, a les 18:00 hores contra el CD Polop.

Fora de casa juguen els cadets aquest dissabte, a les 10:45 hores, contra el CF UD Calp i els infantils, també el dissabte i contra el mateix equip en la seua categoria, a les 12:15 hores.

Club Voleibol Finestrat

Després d’un pont de descans aquest diumenge les sénior del Club Voleibol Finestrat finalitzen la lliga contra el líder, l’Elxà d’Elx. El partit es disputarà a casa, en el pavelló de Finestrat, a les 17:00 hores. En aquesta trobada els dos equips podran provar tècniques i estratègies noves de de cara a la Final Autonòmica que tindrà lloc també a Finestrat el següent cap de setmana, 30 i 31 de març.

(GABINET PREMSA.21.3.2019)