35.000 euros per a la renovació de l’enllumenat a les urbanitzacions

Aplicació resolució 19 gener Conselleria Sanitat GVA: Tancament instal·lacions esportives municipals Finestrat del 21 de gener al 3 de febrer
21/01/2021
L’alcalde de Finestrat anuncia que reactiva 1 milió € en ajudes per a pal·liar els efectes de la crisi sociosanitària
22/01/2021

L’Ajuntament de Finestrat inverteix 35.000 euros en la millora, reinstal·lació i renovació de l’enllumenat públic en la zona de les urbanitzacions de nova construcció. S’ha actuat en concret als carrers Colòmbia, Guatemala, Paraguai, Uruguai, Veneçuela, Avinguda Amèrica i la Rotonda CV-767.

Les obres s’han dut a terme en els últims tres mesos i responen, segons ha assenyalat el regidor d’Obres i projectes, José Vicente Lloret, “a la necessitat, després de més de 10 anys, de renovar i instal·lar el cablejat d’uns carrers on en els últims temps s’ha accelerat la construcció de nous habitatges.”

“Hem actuat en la reinstal·lació del nou cablejat d’enllumenat públic i la seua connexió als quadres i fanals existents. Per a això, hem instal·lat caixes d’entroncament i protecció, conductors per a la instal·lació subterrània i hem dut a terme tastos per a la neteja de les canalitzacions i la reparació de les arquetes per on passen els cables”, ha afegit l’edil.

En total, s’ha intervingut en uns 4 quilòmetres sumant les actuacions en tots els carrers. “Als quals cal afegir altres 3.000 metres de línia d’enllumenat que vam posar en marxa just fa un any, amb una inversió de 30.000€, en zones que també estan experimentant un important desenvolupament urbanístic com el carrer Puerto Rico, l’Equador, el Brasil i Jamaica; als carrers Lisboa i Brussel·les de la zona de Sierra Cortina i també en la partida Carquendo”, va indicar l’edil. Sobre aquest tema, el regidor va avançar que ja s’està treballant en dues actuacions similars “per a continuar amb la renovació del cablejat d’enllumenat públic a les urbanitzacions en construcció”.

GABINET DE PREMSA (21.01.2021)