3 equips de Finestrat acaben les seues lligues com campiones

Ordre del dia: Sessió plenària extraordinària: divendres 24 de març, 9.30 hores.
24/03/2023
Finestrat aprova el Pressupost 2023 amb més ingressos i baixant els impostos
28/03/2023

3 equips del Club Voleibol Finestrat han acabat la lliga regular en el lloc més alt de la classificació. Són les Sènior de la 1r divisió nacional amb 12 victòries consecutives; l’equip Júnior Autonòmic i l’equip Infantil Zonal, amb 19 victòries i només 1 derrota.

Ara cada equip disputarà el seu play off final per l’ascens en el cas de les Sèniors i les Infantils. Les Júnior van a la Final Autonòmica per a intentar arribar al Campionat d’Espanya Júnior.

A més, felicitar els altres equips del Club, juvenil, cadet i infantil B que han donat la cara en tots els partits de l’any i han competit a un gran nivell.

D’altra banda, el Club en col·laboració amb l’Ajuntament es prepara per a acollir la II Copa Volava els dies 7 i 8 d’abril. És el torneig de vòlei base més important d’Espanya amb més de 600 jugadors de totes les categories (benjamí, aleví, Infantil, cadet i Juvenil/Júnior). En pròximes dates hi haurà presentació oficial d’aquest esdeveniment que tindrà lloc en el complex esportiu de La Foia.

GABINET DE PREMSA (23.3.2023)