3 dies de dol oficial, banderes a mitja asta i minut de silenci pel dramàtic incendi de València

Finestrat iniciarà en breu les Obres de Manteniment en el Depòsit Anti-Tempestes subterrani en el tram final del Barranc de la Cala
22/02/2024
Sessió plenària extraordinària Ajuntament de Finestrat: dimarts 27 de febrer a les 09.00 hores.
27/02/2024

Des de l’Ajuntament de Finestrat ens sumem als 3 dies de dol oficial decretats per la Generalitat Valenciana per les víctimes del dramàtic incendi ocorregut en la vesprada del dijous 22 en el barri de Campanar, a València.

Amb aquest comunicat també volem reconéixer i agrair el gran esforç dels serveis públics d’emergències, de protecció civil i sanitaris, així com de les persones i entitats que, desinteressadament, estan col·laborant en l’atenció a les víctimes.

Des d’ací ens unim al dolor de les famílies afectades i els fem arribar les nostres condolences i solidaritat davant un succés que ha commogut profundament a tota la societat valenciana.

En senyal de respecte, condol i duel, aquests tres dies les banderes oficials onejaran a mitja asta en l’exterior dels edificis públics. I el dilluns 26 de febrer ens unim a la convocatòria de la FEMP (Federació Espanyola de Municipis i Províncies) i es guardarà 1 minut de silenci a les 12.00 hores a les portes de l’Ajuntament (Plaça La Torreta).

També queda ajornat el viatge a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València organitzat per a demà des de la Regidoria de Joventut. Pròximament s’anunciarà la nova data.

Finalment, queden suspeses tots els partits que s’havien de disputar aquest cap de setmana en la Comunitat Valenciana en totes les categories territorials.