L’Ajuntament posa en marxa un servei d’assessoria en matèria de comunicació per a PIMES de Finestrat

El Centre Multiusos de la Cala de Finestrat acull dimarts que ve 26 una nova jornada de donació de sang
19/05/2020
El mercat de Finestrat canvia d’ubicació a la Plaça de la Unió Europea
21/05/2020

L’Ajuntament de Finestrat, a través de la Regidoria d’Empresa, oferirà a les pimes ubicades en el municipi un nou servei d’assessorament en matèria de comunicació. La crisi sanitària provocada per la Covid 19, i les conseqüències econòmiques que s’han generat arran de la pandèmia, ha sigut el motiu pel qual l’Administració Local posarà en marxa aquesta nova ferramenta a fi de reforçar la gestió de les empreses en aquests difícils moments.
Aquest nou servei municipal s’implementarà en el Viver d’Empreses de Finestrat i els dimecres, de 9:00 a 14:00 hores, serà el dia d’atenció al públic prèvia cita enviant un correu electrònic a l’adreça nsaiz@finestrat.org. Des del departament municipal de Comunicació s’orientarà a les empreses perquè puguen realitzar accions de comunicació que els permeten interaccionar amb els seus públics, donar a conéixer els seus valors i informar sobre els productes i serveis que ofereixen.

Aquesta iniciativa ha sigut ben acollida per l’Associació d’Empresaris de Finestrat, Asefi, amb la que es col·laborarà de forma estreta. La regidora d’empresa, Donna Rebecca Plummer, ja ha mantingut una primera trobada amb la presidenta d’aquesta entitat local, Carmen Márquez, per a comunicar-li la posada en marxa d’aquesta nova iniciativa i arreplegar l’opinió i les propostes de l’associació.
En paraules de la regidora Donna Rebecca Plummer, “a partir de dimecres que ve, dia 27 de maig, posarem en marxa aquesta iniciativa que té com principal finalitat convertir-se en un instrument més d’ajuda a les empreses per a dinamitzar l’economia local i la preservació dels llocs de treball”. L’edil va destacar que aquesta iniciativa se suma als serveis que presta el consistori a través l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local (AEDL), ubicada en el Viver d’Empreses. “Des que el Govern Central va decretar l’estat d’alarma a causa de la pandèmia de la Covid-19 la nostra AEDL no ha interromput la seua activitat. De fet, vam posar en marxa un servei gratuït d’assessoria a empreses en matèria laboral, fiscal i econòmica que ha tramitat ja més de 200 consultes relacionades principalment amb les ajudes aprovades des dels diferents organismes per a recolzar al teixit empresarial davant d’aquesta crisi”.
POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE LA REGIDORA, DONNA REBECCA PLUMMER, ACÍ

També l’AEDL de Finestrat ha exercit una labor important en la tramitació de certificats digitals en les últimes setmanes. Aquest document acredita la identitat de la persona en la realització de múltiples gestions a través de l’administració electrònica com inscriure’s en borses de treball, tramitar ERTOS, sol·licitar ajudes o subvencions, etc. “Des de finals de març hem tramitat més de 150 certificats digitals. I continuem prestant aquest servei en el nostre Viver d’Empreses sol·licitant cita prèvia en l’adreça de correu electrònic adlfinestrat@finestrat.org”.

A més, l’AEDL publica cada setmana ofertes de treball en la pàgina web municipal. “Ens hem consolidat com a portal d’ocupació i com intermediadors laborals en processos de selecció com el que té en marxa BRICOMART per a la seua pròxima obertura a Finestrat”.

(GABINET DE PREMSA. 19.5.2020)