La Regidoria de Comunicació reedita el fullet “Què fer a Finestrat” amb tota l’oferta d’activitats esportives, artístiques i educatives

Finestrat prevé la violència de gènere entre els joves amb tallers sobre relacions afectivosexuals
03/01/2018
Últimes places per a participar en la visita a València “Coneixent valencians il·lustres”
09/01/2018

Des de la Regidoria de Comunicació han editat novament el fullet titulat “Què fer a Finestrat” per a informar la ciutadania sobre totes les activitats d’índole esportiva, artística, educativa i cultural que se celebren periòdicament en instal·lacions municipals. Amb aquesta mesura el que es pretén és que tots els veïns interessats a iniciar-se en alguna activitat en el seu temps d’oci tinguen centralitzada la informació en un únic document que, a més, també estarà disponible per a consulta en valencià i en anglés.

El regidor de Comunicació, David Alarcón, va explicar que “en la nostra localitat tenim un ventall molt ampli de possibilitats que comprén des de l’esport, fins a cursos d’idiomes, reforç escolar, classes de dibuix, pintura, noves tecnologies, trobades literàries, arts marcials, etc. I al començament d’any moltes persones, tant adults com públic infantil, es plantegen iniciar-se en alguna activitat. Per això, hem reeditat aquest fullet amb tota la informació actualitzada del que poden fer en les dependències municipals de la nostra localitat, tant al nucli històric (Casa de Cultura, zona esportiva de La Foia i gimnàs municipal) com a la Cala (Centre Multiusos i sala municipal) i en el Bulevard (Centre de Formació, antic “Barquillero)”.

En concret, l’oferta esportiva engloba classes de pilates, aeròbic, futbol sala, ballet, voleibol, futbol, taekwondo, boxa i pilota valenciana, entre altres. Pel que fa a propostes educatives hi ha classes de reforç escolar, anglés, valencià i espanyol per a residents d’altres nacionalitats. Les persones interessades a ampliar les seues habilitats artístiques també tenen classes de pintura i dibuix, tant a la Casa de Cultura com al Centre de Formació del Bulevard, i dirigit a públic infantil i adult. A la Cala, les activitats que ofereix el consistori en col·laboració amb l’Associació de veïns “Puig Campana” comprenen des d’informàtica fins ball espanyol, flamenc, sevillanes, ioga, pilates, dansa del ventre, tallers infantils d’educació emocional, taichí-chikung i defensa personal.
Finalment, per als amants de la lectura tenen les trobades literàries que se celebren el segon dimarts de cada mes en el Museu de Finestrat.

“Totes aquestes activitats estan detallades en el fullet “Què fer a Finestrat”, va afegir l’edil, amb els seus dies de celebració, horaris, espai municipal i contacte per a ampliar informació i formalitzar la inscripció. En definitiva, ens pareix la manera idònia de posar-nos en forma i cultivar-nos tant física com intel·lectualment des de primers d’any”.

GABINET DE PREMSA (8.01.18)