L’Ajuntament de Finestrat incorpora l’aplicació de missatgeria “WhatsApp” per a enviar informació municipal al telèfon mòbil

Augmenta la iniciativa privada al nucli històric i la Cala de Finestrat
18/09/2018
Finestrat organitza un Taller d’Alimentació Saludable per a la 3a edat
19/09/2018

L’Ajuntament de Finestrat ha donat un pas més en el seu servei d’informació municipal “Connecta’t” al incorporar la missatgeria instantània a través de l’aplicació WhatsApp. Amb això, a partir d’ara tots aquells veïns que es donen d’alta en el servei “Connecta’t” podran rebre informació del consistori en el seu telèfon mòbil mitjançant un missatge de WhatsApp. Quant als continguts dels missatges, des de l’Ajuntament informen sobre l’agenda d’esdeveniments, ofertes d’ocupació, cursos de formació, terminis per a petició d’ajudes, avisos de talls de trànsit i actualitat municipal. Fins al moment, tots aquells usuaris del “Connecta’t” rebien aquesta informació en el seu correu electrònic. La novetat és que, a partir d’ara, les persones que es donen d’alta en aquest servei podran triar si preferixen rebre la informació per email, amb un missatge de WhatsApp o per tots dos canals.

En paraules del regidor de Comunicació i Modernització, David Alarcón, “tan important és fer coses com comunicar el que fem. Per això, hem volgut avançar un poc més i aprofitar la important implantació del WhatsApp entre tota la ciutadania per a incorporar aquest sistema de missatgeria instantània al “Connecta’t”. Per tant, a partir d’ara totes aquelles persones que es donen d’alta en aquest servei rebran al seu telèfon mòbil missatges amb l’agenda del cap de setmana, cursos, activitats de la Regidoria de Joventut, viatges, ofertes d’ocupació i també actualitat municipal. En definitiva, es tracta d’acostar l’Ajuntament al ciutadà. I les noves tecnologies ens obrin una finestra molt ampla d’oportunitats en aquest aspecte”.

POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DEL REGIDOR ACÍ

El servei “Connecta’t” va iniciar la seua trajectòria fa més de 8 anys i, des de eixes dates el nombre d’usuaris no ha parat de créixer. Per a donar-se d’alta cal emplenar un formulari que està disponible a les dependències municipals com l’Ajuntament de Finestrat (planta baixa, recepció),  el departament de Joventut (3a planta), l’extensió administrativa de la Cala i també a la pàgina web www.ayto-finestrat.es (Atenció ciutadana) on li ho poden descarregar per a emplenar i signar. En aquest formulari els usuaris poden sol·licitar l’idioma en el qual desitgen rebre la informació (castellà, valencià i anglés), a més de la manera en què prefereixen rebre-la: per email (tal com es venia fent fins ara) o per WhatsApp. Aquest formulari queda signat per l’usuari per a deixar constància del seu consentiment per a rebre informació d’interés municipal a través de comunicacions electròniques, en compliment de la normativa vigent en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

GABINETE DE PREMSA (19.9.18)
Enllaç descarrega formulari ací