Comença el Pla de Desinfecció en zones de major contacte com a bústies, punts verds i entrades a supermercats

Finestrat habilita un servei d’assessoria a empreses, comerços i autònoms locals per a facilitar-los informació sobre les ajudes aprovades des del Govern Central davant la crisi del coronavirus
15/04/2020
Informació sobre el bo social, telefònic i de l’aigua
16/04/2020

Les brigades municipals de Serveis Tècnics de Finestrat han començat ja a aplicar el Pla especial de Desinfecció que va anunciar ahir l’alcalde, Juan Francisco Pérez.  Aquest Pla s’està desenvolupant en les zones de més contacte com són les entrades als establiments comercials que romanen oberts, els panells de bústies d’urbanitzacions i disseminats rurals i també els punts verds on se situen els contenidors de residus sòlids urbans i recollida selectiva.  Amb l’inici d’aquests treballs l’alcalde també va traslladar a la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana la petició que en la mesura que siga possible col·labore amb Finestrat en la zona comercial on se situen els grans hipermercats.

Cal assenyalar que les brigades de serveis tècnics formen part del personal municipal que segueix avant les seues tasques dins dels serveis mínims establits des de l’Ajuntament durant el període d’estat d’alarma decretat pel Govern Central a causa de la crisi sanitària del coronavirus. En aquest sentit, l’alcalde va recordar que s’atendrà la ciutadania de manera telefònica al 96 587 81 00 (en horari de 9.00 a 13.00 hores). També poden enviar un correu electrònic a contacta@finestrat.org o contactar de manera telemàtica per la seu electrònica en la pàgina www.ayto-finestrat.es.

Quant al telèfon de contacte de la Policia Local continua operatiu 24 hores (639 620 690) i s’informa sobre els números habilitats des de la Generalitat per a resoldre dubtes empresarials o laborals davant l’estat d’alarma (900 35 31 35) i el número de contacte davant possible cas de coronavirus: 900 300 555.