Agenda pròxims dies a Finestrat

Crònica Esports Finestrat
10/01/2019
La Regidoria de Comerç de Finestrat informa sobre la convocatòria d’ajudes de la Generalitat per a Comerç i Artesania
11/01/2019

DIVENDRES 11

Voleibol

• Infantils “Exegur Seguridad Finestrat”-“Platges de Benidorm”: 17:30h. Pavelló municipal.
  • Cadets “Mudanzas Jovi Finestrat”-“Platges de Benidorm”. 19:30h. Pavelló municipal.

DISSABTE 12

Pilota valenciana

Finestrat-Sella: Carrer Castellets. 10:00h.

Voleibol

• Juvenils “Promasaje Finestrat”-“CV Teulada”. 17:00h. Pavelló municipal.

Xarrada “Derecho a soñar“.
Miguel Sellés i Mª Carmen Climent parlaran sobre el projecte solidari “Derecho a soñar” de l’associació “Balloona Matata” que els ha portat aquest Nadal fins al campament de refugiats de Vial, en l’illa grega de Chios.

Casa de Cultura. 19:00h.

DIUMENGE 13

Futbol

• Cadets C.F. Unió Esportiva Finestrat-FB Teulada-Moraira. 10:’00h. Camp La Foia.
  • Infantils C.F. Unió Esportiva Finestrat-FB Teulada Moraira.  12:00 h. Camp La Foia.

Teatre: “En la piel del otro” de Vicente Simal. Grup de Teatre “Catarsi”. Casa de cultura, 18.30h

.