4 empreses i el Punt d’Informació de Turisme de la platja reben la distinció SICTED per superar el primer cicle d’aquest sistema de qualitat

La Regidoria de Joventut inicia el mes d’abril amb un ampli programa de tallers, formació i tornejos de consoles
28/03/2019
Agenda próximos días-Finestrat
29/03/2019

L’alcalde de Finestrat, Juan Francisco Pérez, i el director de l’INVAT.TUR, Francisco Juan Martínez, van fer este matí entrega de les distincions “Compromís Qualitat Turística SICTED” per superar el cicle 1 a l’Hotel Tropic Relax, Restaurant Vaca Vieja, Forn d’ Honorato, Nou Dolç 22 i el Punt d’Informació temporal de Turisme de la Cala de Finestrat. També van rebre la distinció SICTED aquelles empreses i departaments municipals que han superat el cicle 3 d’aquest programa de qualitat en l’excel·lència al servei al turista com han sigut Taxi Simón i la Tourist Info Poble.

En el transcurs de l’esdeveniment, celebrat en l’Hotel Tropic Relax de la Cala, l’alcalde, Juan Francisco Pérez, va felicitar a les gerències de les empreses i al personal dels departaments municipals que han superat el cicle 1 i 3 del sistema de formació SICTED. “És la millor mostra del vostre compromís amb la qualitat del servei que presteu als vostres clients i visitants, tant en els hotels com en els establiments comercials, de restauració i Punts municipals d’Informació al Turista”. En aquesta ocasió l’alcalde va posar en valor la presència d’empreses de tot el terme municipal “tant hotels de la Cala com a restaurants del Bulevard, taxis i negocis del nucli històric tradicional com els dos forns. Per això, hui és un dia en què em sent especialment orgullós de l’empresariat local, de la seua competitivitat i el seu compromís de prestar el millor servei a la ciutadania i als turistes que ens visiten”.

Des de la posada en marxa del programa SICTED a Finestrat l’any 2014 s’han adherit un total d’11 empreses i departaments municipals com la Policia Local i les Tourist Info. L’alcalde va explicar que totes aquestes actuacions “segueixen unes directrius marcades a fi de continuar potenciant el turisme de sol i platja i també el turisme d’interior amb iniciatives com el complex turístic i Centre BTT que prompte obrirà les seues portes, el camp de golf “Puig Campana Alfarella” i el projecte de connectivitat per a la nostra muntanya del Puig Campana”.

Finalment, va posar en valor l’esforç dels establiments turístics per renovar-se i prestar la millor atenció al turista i també l’esforç del consistori per formar part del programa SICTED, “un dels majors exemples de l’èxit de la col·laboració entre organismes públics i empresa privada”. En aquesta mateixa línia es va pronunciar el director d’INVAT.TUR, Francisco Juan Martínez, en afirmar que les certificacions SICTED “són el millor exemple de governança col·laborativa perquè participen l’administració estatal, autonòmica, local i la iniciativa privada, a més ser un clar incentiu per a les empreses que s’adhereixen en matèria d’innovació i millora de la competitivitat de les destinacions”.

Les distincions entregades hui reconeixen la superació d’un nou cicle del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinacions (SICTED), mètode de treball promogut des de la Secretaria d’Estat de Turisme amb la col·laboració directa de l’Agència Valenciana de Turisme.

A més, des de la Regidoria de Turisme informen que totes aquelles empreses que vulguen adherir-se al sistema i beneficiar-se dels seus múltiples avantatges poden dirigir-se al departament enviant un correu a turisme@finestrat.org o telefonant al 648 653 219.

(GABINET PREMSA.26.3.2019)